Czy wydatki na spotkania biznesowe mogą stanowić koszty uzyskania przychodu?
10.01.2018 | PODATKI DOCHODOWE
Jak wiadomo najważniejszą cechą dobrego marketingu jest organizacja akcji, która zostanie jak najlepiej odebrana przez klientów. Niejednokrotnie zdarza się, że działania te przybierają formę zorganizowanych i kompleksowych wydarzeń z elementami występów artystycznych, w których uczestniczyć jako zaproszeni goście mogą nie tylko aktualni czy potencjalni kontrahenci przedsiębiorcy, ale również inne osoby np. członkowie ich rodzin. Właśnie w tym momencie pojawiają się wątpliwości czy wszystkie wydatki ponoszone na takie zorganizowane kampanie marketingowe, mogą być przez przedsiębiorców zakwalifikowane jako koszty uzyskania przychodu.
Powyższego zagadnienia dotyczy artykuł r.pr. Justyny Bołd, który ukazał się na łamach Rzeczpospolitej. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z jego elektroniczna wersją pod adresem: http://www.rp.pl/Podatek-dochodowy/312289991-Koszty-podatkowe-wystep-artystyczny-to-reprezentacja-a-nie-promocja.html